Polityka jakości
  • POLITYKA JAKOŚCI

    Nasza Firma jest solidnym i zaufanym partnerem działającym na rynku motoryzacyjnym w kraju i za granicą. Świadczymy usługi transportowe, spedycyjne, magazynowe oraz obsługę pojazdów mechanicznych, wspomagane serwisem warsztatowym i usługami składu celnego. 

     

    POMAGAMY KLIENTOM ZWIĘKSZYĆ ICH KONKURENCYJNOŚĆ 

     

    Aby zrealizować powyższą misję: 

    • stale zdobywamy zaufanie naszych Klientów, oferując wysokiej jakości usługi, które Spółka świadczy dokładnie, rzetelnie i terminowo,
    • zwiększamy zaangażowanie Pracowników i Współpracowników w budowę stabilnej przyszłości Firmy, zapewniając im satysfakcjonującą pracę i wspierając ich rozwój osobisty oraz karierę zawodową w ADAMPOL SA,
    • dążymy do uzyskania stabilnej pozycji finansowej Firmy pozwalającej na finansowanie projektów związanych z rozwojem technologicznym i organizacyjnym Spółki,
    • zmierzamy do bycia wiarygodnym i przejrzystym partnerem realizującym wzrost wartości Firmy z zachowaniem społecznej odpowiedzialności biznesu, troszcząc się o społeczność lokalną i dbając o środowisko naturalne, 
    • racjonalnie użytkujemy surowce, materiały, paliwa, energię i wodę,
    • prowadzimy gospodarkę odpadami, w celu ich minimalizacji,
    • podejmujemy efektywne działania w kierunku dalszego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem,
    • zobowiązujemy się zapobiegać awariom.

     

    Konsekwentna realizacja wymienionych celów będzie wspierana przez zintegrowany System Zarządzania Jakością i Środowiskiem. Zobowiązujemy się więc do spełniania i przestrzegania wymagań stawianych przez normy EN-ISO 9001, EN-ISO 14001 i przepisów prawnych w zakresie ochrony środowiska oraz do osobistego nadzoru i

    udostępnienia niezbędnych środków pozwalających na jego utrzymanie i doskonalenie.

    Deklarujemy wolę stałej realizacji Polityki Jakości i Środowiska czego efektem będzie satysfakcja Klienta oraz sukces Firmy.