Adampol S.A. na Retail Show 2016 – Dziękujemy za przybycie!
|
Dziękujemy bardzo serdecznie wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko D29, w dniach 16-17 listopada podczas targów Retail Show 2016 w Warszawie! Było dla nas czystą przyjemnością móc ugościć dotychczasowych naszych Klientów, jak i całej rzeszy nowych, potencjalnych odbiorców oświetlenia LED dystrybuowanego przez Adampol S.A.Wiele konstruktywnych rozmów przy kawie i poczęstunku sprawiło, że pogłębiliśmy relacje z reprezentantami wielu wyśmienitych firm oraz uzyskaliśmy cenne informacje na temat Państwa potrzeb. Cały czas rozbudowujemy ofertę i staramy się ją kształtować stricte pod wymagania Klienta czy inwestora.Firm oferujących oświetlenie w technologii LED jest wiele. W całym tym gąszczu Adampol S.A. charakteryzuje się stabilnością, rzetelnością oraz jakością świadczonych usług oraz oferowanych produktów. Dziękujemy tym, którzy już nam zaufali i nie możemy się doczekać by przygotować projekty dla wszystkich nowy Klientów.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie danych technicznych lub dostęp do nich jest ściśle niezbędny do uzasadnionego celu, jakim jest umożliwienie korzystania z określonej usługi, o którą abonent lub użytkownik wyraźnie poprosił, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji wiadomości za pośrednictwem sieci łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika w witrynie internetowej lub w witrynach internetowych w podobnych celach marketingowych.